Elektroniczny system obsługi klienta ESOK jest przeznaczony dla obiektów, gdzie istnieje potrzeba wpuszczenia klienta na teren obiektu i rozliczenia jego pobytu zgodnie ze zdefiniowaną taryfą np.: bilety dzienne, godzinne, abonamenty, promocje, czy inne zniżki. Są to np.: baseny, kina, muzea, ośrodki SPA. Elektroniczny system obsługi klienta umożliwia dokładne policzenie wejść i wyjść, a także ewidencję czasu przebywania na obiekcie. Elektroniczny system obsługi klienta daje także możliwość różnicowania poziomu dostępu, prowadzenia opłat bezgotówkowych za zakupy w obiekcie. Można go też rozszerzyć o funkcjonalności związane ze stroną internetową, czyli wcześniejszą rezerwację lub zakup biletów. Elektroniczny system obsługi klienta jest zbudowany w systemie modułowym, co oznacza, że jego podstawową funkcję związaną z liczeniem klientów można poszerzyć o dodatkowe narzędzia: rozliczanie opłat za parking, kontrolę stanów magazynowych, ewidencję wpływów gotówkowych i z kart płatniczych. System pozwala również na generowanie raportów.
Elektroniczny system obsługi klienta wielozadaniowy i elastyczny
Elektroniczny system obsługi klienta to wygoda i oszczędność czasu dla klientów. System zlicza wszystkie usługi, z których klienci korzystają podczas przebywania na danym obiekcie. Nie ma potrzeby uiszczania pojedynczych opłat. Cała usługa jest rozliczana w kasie na zakończenie pobytu.
Elektroniczny system obsługi klienta i inne sprawdzone rozwiązania w zakresie teletechniki dla Państwa firmy
Są Państwo zainteresowani naszymi rozwiązaniami w zakresie RCD lub ESOK? Przygotujemy dla Państwa kompleksowe rozwiązania, zadbamy o dobór odpowiednich urządzeń, a także wdrożenie i utrzymanie a także ewentualną modernizację systemu za klika lat lub w miarę rozrastania się Państwa firmy. Z przyjemnością zaproponujemy także dodatkowe rozwiązania, bo w zakresie automatyki, teletechniki i elektrotechniki nie mamy sobie równych.